2012. február 9., csütörtök

Hurrá!!!

Ma valami egészen másról akartam írni, de ahogy a sajtóban szokás mondani: lapzárta előtt érkezett...
Vagyis már épp elkészültek a fotók, már ültem volna le a gép elé, amikor megszólalt a csengő, jött a postás.


Jókora szürke zacskót nyújtott át. Megérkezett!
Múlt héten bevadultam, nem bírtam magammal és rendeltem egy csomó izgalmas dolgot a kedvenc gyapjúboltomból Angliából.
This package has arrived from England. It's full of traesures.



Festéket, 8 színt - 10 g nem egész ezer forint, amennyire utánanéztem, ez jó árnak számít.


Fekete és szürke baby alpakát. Baby alpaca.


Fehér angóra szőrt, ez nem kártolt, csak szőr. Angora fiber. 


Krém színű kashmírt, ami méregdrága, de még sosem tapintottam feldolgozatlanul, ki kellett próbálnom egy kis tapogatást:-) Cashmere. 


Southdown birka gyapját. Southdown top.


Corriedale szürke és sötétbarna gyapját. Corriedale top.




Ki kell tapasztalnom, hogy melyik mennyire puha, mennyire könnyen fonható, nemezelésnél hogyan viselkedik, stb.


Nagy álmom egy teljesen kézzel készült kollekció ( ruha és kiegészítők  ) létrehozása. Ebből lehet, hogy soha nem lesz semmi, lehet, hogy csak magamnak készítek pár dolgot, de irtó fontosnak tartom a kézimunkát a nagyipari termeléssel szemben.
Erősen konzervatív, franciás elegancia az, ami a kezeim közül kikerül. Néhány darabot láthattok a blog Szalon oldalán.
Ebben a blogban inkább a kísérletezés és a ház körüli dolgok jelennek meg, de nagyon szeretnék egy olyat is, ahol a profi tervező mutatkozhat meg.
Egy kicsit bizonytalan vagyok, mert, bár szakmailag hihetetlen sikereket könyvelhetek el, üzletileg soha nem tudtam egy igazi vállalkozást létrehozni.
Ennek több oka is van, de most nem ide tartozik:-)


Néha úgy érzem, hogy a családi kasszába többet kéne hoznom, ilyen szempontból luxus, hogy itt kísérletezgetek. Másfelől, ha ezt nem csinálhatnám, úgy érezném, hogy megfulladok.


Szóval, jönnek még az új és új ötletek. Tartsatok velem ebben a kalandban!
Bármely hozzászólást szívesen fogadok, építő kritikát is:-)


Most van az a pillanat, amikor valami bennem régóta motoszkáló érzés, gondolat elindul....és remélem, hamarosan szárnyra kap.....







3 megjegyzés:

  1. Orsi! Akár én is írhattam volna a bejegyzésed némely részét.
    Nekem is van egy kincses dobozom, csak egyenként kellene lefényképeznem a kincseket.
    Érdekel rokka? Van egy német hölgy, aki használt, felújított rokkákat árul, 100 euró körül. Ha érdekel, "nyelvileg" szívesen segítek.

    VálaszTörlés
  2. Orsi, kívánom, hogy terveid, vágyaid váljanak valóra. Addig meg szívesen nézegetem a próbálkozásaidat:-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails