2011. április 5., kedd

Pihenő virággal - A breakout with flower - Motif No. 22.

Nagy munkában vagyok. Nemezt készítek. Óriás méretben. Szárazon 2,8m X 4,5m az alap selyem, amit benemezelek. Az egész nappalit átrendeztem, vagyis szanaszét tologattam a bútorokat, hogy elférjek.
7 óra kirakni a gyapjút, majd újabb 5 óra amíg elkészül a textil.
Hihetetlen izomlázam van, de sikerült elkészíteni, amit terveztem. Ez persze még csak alap, de bíztató kezdet.


Pihenésképpen gondolkodtam egy kicsit a régóta tervezés alatt álló csipkéről és egy újabb virágmotívumot készítettem.




Tatted flower for my lace fabric.


4 megjegyzés:

  1. What a great woven effect -- perfect compliment for your felted, lace fabric.

    Did you weave the chains with two shuttles? One? A needle?

    Please accept my apology if you prefer to keep the weaving technique a "trade secret."

    VálaszTörlés
  2. Wonderful flowers! Love the woven outsides! :)

    VálaszTörlés
  3. Great flower, very interesting woven technique!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails