2012. április 19., csütörtök

Korallzátony - Coral reef

Talán emlékeztek még, február végén festettem egy adag gyapjút, ami egy kicsit másképpen sikerült, mint terveztem, mert túl sok lett benne a barnás keveredés, én pedig több tiszta narancs színt szerettem volna.
Ez a színvilág rögtön a korallzátonyokat idézte bennem, szóval némi gyönggyel megtűzdelve, most elkészítettem a korallzátony fonalamat. Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, igazán különleges, azt hiszem.
254 m és 150g. Kétágúra cérnázva. Még nem próbáltam, de ránézésre kb. 4,5-es tűvel köthető.
A gyapjú másik felét ugyanilyenre fonom, de gyöngyök nélkül.
Azt a metódust követtem, hogy a rovingot 4 részre osztottam hosszában, és azonos végéről fonva, az összetartozó részeket cérnáztam egybe.
Ez a fonal megy a boltba.


I have spun my hand dyed roving, which reminds me on coral reef colors. So I added some beads to the wool, and made my Coral Reef yarn.
It is 254m and 150 g. Fingering, two plied. 
It is going to the Shop.








4 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails