2012. március 21., szerda

Csipkefonal - Tatting thread

Nagyon szerettem volna egy szép színátmenetes fonalat, mert  vásároltam nemrégiben egy készlet leveldulás szalvétagyűrűt a tavasz jegyében. Elég vékonyka szalvéta fér csak át a nyílásán. Ezért vettem egy csomag hófehér zsebkendőt. Erre kerülne a lilás kékes színátmenetes csipke. Viszont én még nem láttam itthon a boltokban ilyesmit, legalább is nem az elkélpzeléseimnek megfelelőt.
Így nekiláttam felhasználni a gyapjúfestős tapasztalatokat és könnyedén megfestettem a saját 20-as csipkefonalamat. Hófehérből indultam.


I have dyed my own tatting thread, as there isn't any good one in the shops. Originally it is white, size 20 thread for crochet.
It going to be an edging on napkins. Its color is goes together well with my newly purchased  napkin rings.

3 megjegyzés:

  1. De jóóó ! - ez festés dolog nagyon felkeltette az érdeklődésemet,izgalmas lehet. Biztosan szép kis szalvéták lesznek , jó munkát hozzá !

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa, nagyon beindultál! Gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  3. Jól megdolgoztál érte,de csodás színe lett!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails