2012. február 1., szerda

Hogyan használjuk a nem szövött selyemkendőt?

Említettem, hogy bevásároltam egy nagy halom selyemkendőt (silk hankies), de végül nem tudtam felhasználni arra a projektre, amire vettem. Szóval maradt egy nagy csomó.
Úgy gondoltam, hogy megpróbálom eladni, mivel nagyon vágyom egy sereg más dologra, pl. egy rokkára, de az ugye luxus, hogy közben egy rokka ára ott áll a szoba sarkában.
Viszont nem ismertem semmilyen más felhasználási módot, mint a nemezelés.
És akkor jött az infó Adrienn-től, hogy ez szállá alakítható és fonható. Készítettem egy képes beszámolót arról, hogyan lehet szállá alakítani ezt a selymet, ami azután köthető vagy fonható, vagy szőhető.
És még festhető is a hagyományos gyapjú-selyem festős módszerekkel:-)


Most már megtartok egy adagot, bár megfonni még mindig nincs mivel, azért kötni lehet! XD


És, ha valaki vágyna ilyen selyemkendőcskére, még mindig van eladó...:o)








2 megjegyzés:

  1. Rokkát ne vegyél, majd előásom az enyémet, oszt addig rokkázol (és nem rókázol) vele, amíg csak akarsz :)

    VálaszTörlés
  2. Szívesen megpróbálkoznék a kendő fonással !:)Írsz nekem az elinor17@indamail.hu címre ?

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails